رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: شاخص امنیت کل کشور 88 درصد و در خراسان رضوی 93 درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور در یادواره 103 شهید فرماندهی انتظامی نیشابور و شهدای مدافع حرم با عنوان مدافعان حریم ولایت در فرهنگسرای سیمرغ این شهر، گفت: کشور ما ازلحاظ اقتدار، امنیت و صلابت در مرتبه بسیار بالایی قرار دارد .

وی با بیان اینکه امنیت دارای سه شاخصه مهم است، افزود: اولین شاخص، حضور مردم در کنار مسؤولان و دومین شاخص، داشتن نیروی انسانی متدین و باانگیزه و آخرین شاخص، هم تبعیت از ولایت‌فقیه است.

حکمتی پورمعیار انقلابی بودن را تبعیت از ولایت‌فقیه عنوان کرد و گفت: ما در مسائل امنیتی فقط کلام مقام معظم رهبری را به‌عنوان ولایت مطلقه فقیه قبول داریم و برای اعتلای اسلام بر پایه ولایت تلاش می‌کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با انتقاد از بدعهدی دشمنان در مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: طرف مذاکرات ما در انجام تعهدات هسته‌ای خود سنگ‌اندازی می‌کنند و باز به دنبال این هستند که در قضایای عراق، سوریه، یمن و لیبی مذاکره کنند و خود مطلعند ایران در منطقه نقش اول را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به عمق نفوذ ایران در منطقه افزود: ایران نیازی به لشکرکشی در هیچ جای دنیا ندارد، مردم منطقه بانفوذ کلام رهبری در راستای انقلاب اسلامی می‌جنگند و مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.