نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: سومین روز از کنگره ملی امیران، سرداران به یاد 35 شهید روحانی در یاسوج آغاز به کار کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده ولی فقیه در استان در سومین روز از برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد که به یاد 35 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: درود بر تمام کسانی که در کنگره شهدای این استان شرکت کردند تا بگویند یاد شهدا به راه‌ شهدا ،انقلاب و تحول پیدا می‌کند و بگویند که یادواره و کنگره ها سرآغازی برای راهواره‌ها است.

 آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه برگزاری یادواره و کنگره  به منظور پاسداشت شهدا است افزود: حقیقتا باید بپذیریم که برگزاری این آیین ها پاسداشت خود ما و عاملی برای نجات انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه هرگز نتیجه اعمال شهدا نابود نمیشود گفت: گم شده ما هستیم که باید در این کنگره‌ و یادواره شهدا رسالت و وظایف خود را دریابیم و پیدا کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: رسالت امروزی ما نقش آفرینی در مسیر شهدا است و این کنگره باید فرصت تجلی حضور منتظران برای ایفای نقش در عرصه هدایت باشد.

آیت اله ملک‌حسینی گفت: حفظ دین و توحید، حاکمیت اسلام، سرکوبی استکبار، تحقق عدالت، شکل گیری حجاب و عفاف و انسانی زیستن انسان مهمترین دغدغه شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه  شهدا در وصیت خود به حفظ اسلام، عبودیت انسان، غیرت کشیدن امام و رهبری، ایستادن در مقابل استکبار و عفاف و حجاب تاکید داشته‌اند ادامه داد:دغدغه های شهدا حل خواهد شد، هدایت و ولایت بر عرصه هستی حاکم خواهد شد نوری که خداوند برافروخت جلوه گر خواهد ماند.

کنگره ملی امیران،سداران وهزارو 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد تا15 مهرماه جاری در مصلی امام خمینی یاسوج ادامه دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.