اردبیل؛

همایش راهوران محله همزمان با سراسرکشور در اردبیل نیز برگزار شد

همایش راهوران محله همزمان با سراسر کشور با حضور روسای پلیس راهور، راهوران محله صبح امروز در فرمانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: از بین 6 هزار و 287 کیلومتر راه های برون شهری استان اردبیل 4 هزار و 738 کیلومتر یعنی 70 درصد مربوط به راه های فرعی و روستایی می باشد.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 42 درصد از تصادفات مربوط به راههای روستایی است افزود: برای کاهش میزان تصادفات در راه های روستایی استان باید از ظرفیت دهیاران که به عنوان سفیران ایمنی در محل زندگی خود هستند نهایت استفاده را بکنیم و همه با هم برای امنیت و آرامش مردم کوشش کنیم.

وی گفت: سال 94 از لحاظ کاهش تصادفات در کشور مقام اول را با 18 درصد کاهش تصادفات کسب کردیم که خوشبختانه امسال هم در 6 ماهه اول کاهش تصادفات و کاهش میزان مرگ و میر را شاهد بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز گفت: تمامی برنامه ها در عصر کنونی جهت رفاه، بهداشت و سلامت زندگی کردن انسان هاست که باید پلیس راه استان جهت ایمن کردن جاده ها و علایم ها راهنمایی رانندگی در جاده های استان اقدامات لازم را انجام دهند.

سروری گفت: هدف همه ما احساس امنیت رانندگان در جاده های استان است که باید تلاش کنیم برای کاهش تصادفات در حوزه درون شهری و الخصوص برون شهری اقدامات لازم را انجام دهیم تا هم از خسارت مالی و هم جانی جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان اردبیل نیز گفت: پروژه های عمرانی راه های روستایی در اولویت اول قرار دارد که سال گذشته و امسال بیشترین میزان اعتبار را به روستاها اختصاص دادیم.

زنجانی افزود: از جمله شاخص های ارزیابی دهیاران کنترل ترافیک در محدوده ی کاری خود شناسایی مسیرهای پرتردد و شناسایی جاده های بدون علایم و اقدامات لازم جهت ایمن کردن این جاده ها است.

در پایان از راهوران،دهیاران، رانندگان ناوگان عمومی و جمعی از کارکنان پلیس راه استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، راهوران ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.