تبریز؛

افتتاح چهار مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری در آذربایجان شرقی

در آستانه هفته کودک، چهار مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز(دو مرکز)، اسکو و ملکان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاح این طرح ها، گفت: نگاه کانون به حوزه مراکز عرضه محصولات یک نگاه فرهنگی است.

فریدون واحدی با اشاره به اینکه سیاست کانون توسعه همه جانبه و در همه عرصه ها است، اظهار کرد: تلاش می کنیم مراکز سیار عرضه محصولات کانون را به منظور دسترسی تمام کودکان و نوجوانان و خانواده ها به این تولیدات فرهنگی راه اندازی کنیم.

وی افزود: بهترین جا برای سرمایه گذاری فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، زیرا که کانون به عنوان نهاد حاکمیتی خانه امید بچه ها و مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است.

واحدی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تسلیت سوگواری این ایام، انتقال پیام عاشورا به کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف و برنامه های کانون عنوان کرد.

وی، توسعه کتابخانه های سیار شهری و روستایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهرستان ها در قالب فعالیت های کانون را از انتظارات استان ها از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

واحدی گفت: علاوه بر این چهار مرکز، تا پایان سال شاهد افتتاح 5 مرکز دیگر عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایر شهر های استان خواهیم بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.