تبریز؛

ایجاد نخستین مرکز آموزش زیست‌گیاهی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت:نخستین مرکز آموزش زیست‌گیاهی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هادی یوسف‌زاده در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های متقابل گفت: نخستین مرکز آموزش زیست گیاهی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز ایجاد می‌شود.

وی با ابراز علاقه‌مندی برای انجام فعالیت‌های مشترک در قالب برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه با مشارکت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با کانون پرورش فکری استان، بر برگزاری جشنواره دوسالانه کتاب کودک که آب و محیط زیست یکی از موضوعات محوری آن است، تاکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی استان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کانون توسعه مراکز خاص علمی است و با احداث مرکز آموزش زیست‌گیاهی ویژه کودکان و نوجوانان این هدف مهم محقق می‌شود و عزم جدی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز و کانون پرورش فکری استان دراین خصوص به تسریع این امر کمک خواهد کرد.

یوسف‌زاده تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و نیز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه محصولات فرهنگی کانون و سهولت دسترسی خانواده‌ها به این محصولات اجرا شده و برای توسعه این بخش تعاملات با سازمان‌ها و ادارات صورت گرفته است و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این مراکز در برخی از پارک‌های تبریز نیز باشیم.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهردار تبریز نیز با تاکید بر ارزشمند بودن و تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون بر بهره‌مندی بیش از پیش از این فعالیت‌ها برای گسترش و تعمیق فرهنگ شهروندی به ویژه در زمینه فضاهای سبز تاکید کرد.

محمدحسین حسن‌زاده اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی مکان‌های ویژه برای مطالعه کتاب توسط کودکان و نوجوانان در پارک‌ها و مشارکت کانون، زمینه توسعه فرهنگ مطالعه فراهم شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.