کرمان؛

برگزاری کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در انار

کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی علل و عوامل آن در انار برگزار شد.

برگزاری کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در انار
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرمانده انتظامی شهرستان انار در کمیسیون بررسی آسیب های اجتماعی اظهار داشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی،تبیین شفاف واقعیت ها و استفاده از برنامه ریزی های عملیاتی می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

سرهنگ غضنفری افزود: شناخت آسیب های اجتماعی نیاز به حساسیت و استفاده از روش های علمی متناسب دارد تابتوان به استناد آمار و واقعیات، مستند راه کارهای علمی و عملی در جلسات کارشناسی را ارائه و در میدان عمل به کار بست.

وی خاطر نشان کرد: عمده آسیب های اجتماعی امروز از اتاق فکرهای خارج از کشور در قالب های متفاوت به مردم عرضه می شود که با هدف گذاری خاص و با شیوه های کاملا نامحسوس و به ظاهر عادی تدوین می شود که هر آنچه در توان حاکمیت و مردم است باید تحت شرایط ویژه ای مهار و مقابله با این هجمه سنگین در دستور کار قرار گیرد.

غضنفری گفت: اثرات مخفی آسیب های اجتماعی که در زیر پوسته اجتماع در حال تغییر و تبدیل است د رگوشه و کنار حوادث و وقایع ،کام مردم را تلخ می کند وارزشها و هنجارها را باشک وتردید مواجه می کند.

وی افزود: با وجود فضای سایبری و مجازی موجود،اقدامات آسیب زا  به صورت خزنده ، سطح روابط و حریم خصوصی افراد را دچارچالش کرده که آگاهی بخشی و توسعه رسالت بیداری رسانه ای را بیش از هر چیز نیاز دارد.

در ادامه فرماندار شهرستان اناردر این جلسه اظهار داشت: هر چه به میزان سطح معلومات و آموزش و سلامت روحی جامعه افزوده شود ، آسیب های اجتماعی جامعه کاسته شده و بسیاری از مشکلات پیش رو برطرف می شود.

طباطبائی با تاکید بر نقش بانوان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیتهای موجود بانوان می توان در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه از آنها کمک گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.