در همایش روز خانواده از زنان سرپرست خانوار موفق تحت پوشش بهزیستی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در این مراسم خانواده را بهترین مکان برای رفع نیازهای اصلی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت : دین اسلام برای ارج نهادن به این نهاد مقدس بسیار تاکید کرده است .

وی با بیان اینکه  دو و نیم میلیون خانواده بد سرپرست و بی سرپرست  در کشور وجود دارد گفت : این خانواده ها چهار گروه هستند یک گروه همسر از دست داده ، گروه دوم طلاق گرفتند ، گروه سوم  همسران بیمار و از کار افتاده دارند و گروه چهارم افراد مجرد هستند که برای انها باید خدماتی کاملا متفاوت ارائه داد.

 فرید با بیان اینکه باید در زمینه خانواده پژوهش بیشتری انجام شود، افزود: سازمان بهزیستی تخصصی ترین سازمان در مورد مسائل اجتماعی است و در زمینه آموزش خانواده، ازدواج و مداخله کاهش طلاق و حمایت از زنان بی سرپرست خدمات ارائه می کند.

زرآبادی نماینده ی مردم قزوین البرز و ابیک در مجلس شورا ی اسلامی هم با اشاره به اینکه خانواده برتر با ارزشهای انسانی و اخلاقی شناخته می شود گفت : ثروت و مادیات نمی تواند ملاک برتری خانواده ها باشد .

حجت الاسلام قابل رئیس دفتر شورای نگهبان استان هم گفت : خانواده هسته مرکزی اجتماع و مرکز رشد عواطف و احساسات است از این رو باید برای حفظ و پاسداشت آن کوشید .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار