نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم مومن و خداجوی قزوین همواره پای کار انبیا الهی، اولیا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند چرا که مشارکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی می‌دانند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای امامزاده حسین (ع)، هنگام انداختن برگ رای خود به صندوق گفت: رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی باشد یعنی ضمن اعتماد به جوانان، فرهیختگان و دانشمندان این مرز و بوم فکر تکیه به دشمنان را نیز از سر خود بیرون کند چرا که مذاکره با دشمنان همواره کار‌ها را خراب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: ایران اسلامی امروز به قله‌های بلند عزت و اقتدار نزدیک شده و با پای کار بودن مردم همیشه نشان داده زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت نیز خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امیدواریم رییس جمهور آینده یاران خوبی برای اداره کشور در امور داخلی و خارجی این سرزمین انتخاب کند همانگونه که شهید رییسی، دکتر عبداللهیان را به مقام وزارت امور خارجه منصوب کرد که برکاتش در امور بین المللی دیده شد و ارتباط خوبی را هم با کشور‌های همسایه برقرار کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: توصیه می‌کنم که شهروندان استان قزوین امروز و با حضور به موقع در پای صندوق‌های رای هر چه زودتر این وظیفه الهی را به انجام برسانند.

مرحله دوم چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت روز ۱۵ تیرماه در هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

نزدیک به ۹۶۰ هزار واجد شرایط رای در استان قزوین حضور دارند و در مرحله نخست نیز حدود ۴۳ درصد در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.