کرمانشاه ؛

اعزام مبلغان به نقاط مختلف استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در دهه اول محرم امسال تعداد مبلغان زن اعزامی به نقاط مختلف استان بین 500 تا 600 نفر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛قبادی در ادامه با بیان اینکه امسال در مجموع برای اعزام 1200 تا 1400 نفر مبلغ زن و مرد در دهه اول محرم به نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده، افزود: حدود 600 نفر از این مبلغ‌ها غیرمقیم بوده و از قم به استان کرمانشاه اعزام شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اقامه عزاداری و بیان اهداف قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا، اقامه نماز، مداحی و ... را از اصلی‌ترین فعالیت هیئت‌های عزاداری عنوان کرد و تاکید کرد: مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید رنگ و بوی دینی داشته باشند.

وی پرداختن به مباحث انحرافی، بدعت آور، غلو آمیز و... را ممنوع دانست و از مداحان و مبلغان خواست تا از مطرح کردن مسائل و مباحثی که سبب ایجاد تفرقه بین مردم می‌شود، صرف‌نظر کنند.

قبادی در  ادامه زنده نگهداشتن دین و احیای امر به معروف و نهی از منکر را اصلی ترین علل قیام امام حسین(ع) از دیدگاه خودشان عنوان کرد و افزود: برنامه اصلی مداحان و مبلغان در این ایام باید ترویج معروف‌ها و نهی از منکرها، پرداختن به مسائل اعتقادی، اخلاقی و تاریخی مربوط به واقعه عاشورا، بیان فلسفه عاشورا، بیان دیدگاه ها و سخنان امام حسین(ع) در خصوص اهداف قیام خود و ... باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.