کرمانشاه ؛

250 هیئت‌ استان کرمانشاه مخصوص بانوان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: حدود 250 مورد از هیئت‌های استان کرمانشاه خاص بانوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسماعیل قبادی با بیان اینکه این استان حدود دو هزار هیئت مذهبی دارد، افزود: برخی از این هیئت‌ها تنها چند روز در طول سال برنامه دارند و بعضی نیز در تمامی ایام سال برنامه دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تعداد هیئت‌های مذهبی شهر کرمانشاه را نیز حدود 800 هیئت اعلام کرد افزود:بین پنج تا 10 درصد هیئت‌های مذهبی فعال در استان مجوز ندارند و معمولا رفتارهای ناشایستی همچون سد معبر، طاق نصرت بستن و... از سوی هیئت‌های بدون مجوز انجام می‌گیرد که به تذکرات مسئولین هم توجهی ندارند.

قبادی اشغال پیاده‌روها، بستن خیابان و سدمعبر کردن‌ها، ایجاد صدای گوش‌خراش و آزار و اذیت شهروندان، نوشتن شعارهای رکیک را غیرمجاز دانست افزود: رفتارهایی مثل گل‌مالی کردن ماشین‌ها هم غیرقانونی و غیرشرعی است و  با این گونه خودروها برخورد و جریمه می‌شوند.

وی  با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری ممکن است صبح ها، ظهرها، عصر و شب ها برنامه داشته باشند، گفت: عمده مراسم عزاداري هیات‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری شب‌ها است و توصیه شده که هیئت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری برنامه های خود را تا بیش از ساعت 23 ادامه ندهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.