آبادان؛

اختصاص رتبه برتر به شهرداری خرمشهر در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان

رتبه برتر به شهرداری خرمشهر در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رحیم پورمدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرمشهر گفت: نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری‌های خوزستان در اهواز برگزار شد و در پایان رتبه برتر به غرفه‌ شهرداری خرمشهر تعلق گرفت.

نیما رحیم‌پور افزود: نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری، خدمات و مبلمان شهری شهرداری‌های سرتاسر خوزستان از 7 مهر‌ماه به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی اهواز در حال اجرا بود.

وی با تاکید بر اینکه بازدید برای عموم مردم بود، گفت: شهرداری خرمشهر در کنار سایر شهرداری‌ها، بیش از 15 پروژه طراحی شده کلان در حوزه‌های مختلف عمرانی، گردشگری، تجاری و... را در این نمایشگاه معرفی و آمادگی جذب سرمایه‌گذار را اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرمشهر با تاکید بر اینکه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در شامگاه 10 مهرماه از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری‌های استان بازدید کرد، افزود: این نمایشگاه در پایان، در حالی به اتمام رسید که غرفه شهرداری خرمشهر، به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

رحیم‌پور گفت: لوح یادبود برترین غرفه در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری استان، از سوی معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و شورایی استاندار خوزستان به مسؤول روابط عمومی شهرداری خرمشهر اهدا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.