هشت زمین چمن و سالن ورزشی در مناطق کم برخوردارآبادان احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به برگزاری جلسات مکرر و متعدد در کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: فضاهای یاد شده در منطقه سلیچ غربی، روستاهای تنگه، منیوحی و شهرهای اروندکنار، چوئبده و آبادان ایجاد می شود.

پیمان ادیبی  از احداث سالن های ورزشی در چوئبده، سلیچ غربی، اروندکنار، آبادان، منیوحی (سالن تمرینی) و احداث زمین های چمن مصنوعی در چوئبده، تنگه و منیوحی به عنوان طرحهای مصوب شده شورای ورزش شهرستان برای انجام کلنگ زنی و اجرا نام برد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و تملک دارایی ها پیش بینی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: مدت زمان اجرای اکثر این پروژه ها یک ساله است.ادیبی  با بیان اینکه سعی شده تا سالن ها و زمین های چمن را در مناطق کم برخوردار احداث کنیم، گفت: با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها در مناطق کم برخوردار، دیگر مشکل چندانی از این بابت وجود نخواهد داشت و مناطق مختلف شهرستان دارای مکان ورزشی می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به سرمایه گذاریهای بخش خصوصی در بحث ایجاد فضاهای تمرینی در شهر که سبب پاسخگویی به بخشی از نیازها نیز شده است، افزود: بخش خصوصی تمایلی برای سرمایه گذاری در مناطق روستایی ندارد و سعی مان بر این است تا فضاهای ورزشی را چه در شهر و چه روستا افزایش دهیم.

ادیبی گفت: در شهر آبادان به دنبال ایجاد استخرها و سالن های چند منظوره برای برگزاری بازیهای بین المللی هستیم.وی، سرانه ورزشی فعلی در آبادان را ۴۳ سانتی متر خواند و افزود: در استان خوزستان بالاترین سرانه ورزشی متعلق به آبادان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به امضای موافقت نامه ساخت زمین چمن در تمامی روستاها میان منطقه آزاد اروند با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر این اساس در صورت وجود زمین و تحویل آن از سوی دهیاریها، زمین چمن بزرگ احداث می شود که  تاکنون سه زمین احداث شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.