تیم جوانان روئینگ قایقرانی برای حضور در مسابقات آسیایی به همراه 10 قایقران عازم تایلند می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسابقات آسیایی قایقرانی جوانان روئینگ به میزبانی شهر پاتای تایلند از دوم تا 6 آبان ماه برگزار می شود و بدین منظور پاروزنان کشورمان 27 مهرماه عازم این رقابت ها خواهند شد.

قایقرانان  اعزامی در بخش بانوان و آقایان در ماده های تک نفره،سینگل و دبل چهار نفره دو پارو شرکت می کنند و طاهر کبوتری مربی تیم پسران و سولماز عباسی مربی تیم بانوان است.

در این خصوص با طاهر کبوتری مربی تیم روئینگ جوانان مردان مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: اسامی پاروزنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا جوانان  شامل؛ محمد حسین حقی، علی حسین محمد پور،کژوان سلیمی،شیرزاد قادری و علی شاه محمد نیا است .

وی افزود:این دوازدهین اردوی تدارکاتی تیم جوان است که  از شهریور برگزار شده و تا روز مسابقات ادامه دارد و تیم تا به حال در اردوی مستمر داشته و تعطیلی نداشتیم.

ورزشکار نباید نیمه خالی لیوان را ببیند

مربی تیم جوانان روئینگ در خصوص گلایه برخی یکی از ملی پوشان از اردوی مریوان تصریح کرد: من ورزشکار زیاد دارم که هر کدام چندین سلیقه متفاوت دارند از دید من ورزشکار نباید برای خودش معضل درست کند زیرا زمانی که بنده ورزشکار بودم در سد گلابر زنجان تمرین می کردم و 6 ماه در آنجا غذای گرم نخوردیم و حتی در اتاقمان موش مرده پیدا می شد اما در هر صورت ما با مربی خارجی به تمریناتمان برای رسیدن به موفقیت ادامه دادیم.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین کسی که بهانه تراشی می کند دنبال این است که  مرهمی بر ضعف های خود بگذارد و من این مسائل را قبول ندارم زیرا ورزشکار نباید نیمه خالی لیوان را ببیند.

کبوتری در ادامه بیان کرد: در اردوی مریوان آبگرمکن خراب شده باشد و با آب سرد دوش می گرفتیم اما عصر ها ورزشکاران را به استخر می فرستادیم و امکانات جکوزی و استخر در اختیار داشتیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار