مربی تیم ملی معلولان قایقرانی گفت: هدف بلند مدت ما حضور در المپیک 2020 است و در مسابقات پارآسیایی 2018 اگر تیم های مطرح اعلام آمادگی کنند، شرکت خواهیم کرد.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه در رقابت های آسیایی یک مدال طلا توسط شهلا بهروزی راد و یک مدال برنز توسط اسلام مجاهد کسب کردیم خستگی پاروزنان پس از چند رقابت سخت از بین رفته است و هم اکنون هدفشان حضوری موفق در المپیک 2020 است.

وی افزود: البته مسابقات 2018 پاراکانو را پیش از المپیک 2020  پیش رو داریم اما هنوز جدول رقابت های آن نیامده است و به صورت رسمی در خصوص این رقابت ها اعلام نشده است، در مجموع 10 تیم از 10 کشور در مسابقات آسیایی باید شرکت کنند و اگر 4 تیم از کشورهایی مانند هنگ کنگ، مالزی، چین و هند حضور یابند رقابتهای پارآسیایی تشکیل خواهد شد.

مهدوی نیا در خصوص رقابتهای پارآسیایی تصریح کرد:با توجه به اینکه تیم های قدرتمندی از جمله گرجستان و روسیه هم در این رقابت ها حضور داشتند اما وضیعت پاروزنان تیم ملی کشورمان مناسب بود و بهروزی راد و مجاهد رکوردهایی زدند که بسیار رضایت بخش بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار