رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت : روستاهای استان قزوین توانمندی‌ها و قابلیت‌های بالایی دارند که باید از این ظرفیت ها در تولید ملی استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ناطق معین الدین در جمع اعضاء تعاونی های روستایی ،مهم ترین نقش جامعه روستایی را تولیدکنندگی آن دانست و گفت : ۹۰ درصد تولیدات کشاورزی و ۳۰ درصد تولیدات صنعتی در روستاها است .

رئیس سازمان تعاون روستایی استان با بیان اینکه اقتصاد روستا بر تولید خود روستائیان اتکا دارد، افزود : الگوی مصرف خانواده روستایی بر تولیدات محلی شکل می گیرد و نقش بسیار مهمی بر اقتصاد دارد.

معین الدین با اشاره به اینکه تعاون نقش موثری در تحقق رشد و شکوفایی جامعه دارد تاکید کرد: با تقویت و گسترش فرهنگ تعاون علاوه بر افزایش وحدت و یکدلی در عرصه های اجتماعی، ابتکارها و خلاقیت های فردی و جمعی نمایان تر می شود.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فعالیت های تعاونی روستایی، راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها، واحدهای کوچک اقتصادی هستند که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، در تولید ملی، کارآفرینی و جذب نیروی کار با افراد جامعه مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار