رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: براساس مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان، دو صندوق انگور و زیتون در قزوین تشکیل و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ نیاز علی ابراهیمی پاک در نشست مجمع عمومی صندوق توسعه بخش کشاورزی قزوین افزود: 150 تا 200 میلیارد ریال در جریان سفر رئیس جمهوری به استان برای افزایش سرمایه صندوق توسعه کشاورزی استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی بدون سرمایه گذاری امکان پذیر نیست،اضافه کرد: به همین منظور صندوق توسعه می تواند در تحقق این هدف بسیار مهم باشد و به تامین سرمایه در گردش مورد نیاز بخش کشاورزی کمک کند.

ابراهیمی پاک با اشاره به نیاز بخش کشاورزی به سرمایه گذاری های بیشتر، گفت: در حالی میزان تولید و اشتغال این بخش بین 20 تا 33 درصد از مجموع تولید و اشتغال کشور را تشکیل می دهد که سرمایه گذاری مربوط به این حوزه کمتر از 15 درصد مجموع سرمایه گذاری ها در حوزه اقتصاد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از افزایش 5هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان خبر داد و گفت: امسال پیش بینی می شود که سرمایه گذاری مربوط به این حوزه به 85 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

استان قزوین دارای 489 هزار هکتار زمین کشاورزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار