اهواز؛

توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع)

استاندار خوزستان از طرح توسعه حرم حضرت دانیال نبی (ع) در شوش خبر داد و گفت: سایر مسایل فرهنگی استان در اولویت کاری استانداری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه محفل نورانی شبی با 78 شهید گلگون کفن در حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) افزود:با وجود محدویت منابع مالی امسال اعتباری برای اجرای طرح توسعه حرم حضرت دانیال (ع) پیش بینی شده است و توسعه حرم در بخش طرح های فرهنگی جزء اولویت های کاری در استان خوزستان قرار گرفته است.

وی بیان داشت :توجه به مسایل فرهنگی از اهمیت ویژه ای در استان خوزستان برخوردار است و در این راستا نیز توجه ویژه ای به طرح توسعه حرم حضرت دانیال (ع) خواهد شد.

استاندار خوزستان زیارت حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) را همان زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (ع)دانست و بر توجه به بیشتر به این مکان زیارتی تاکید کرد.

شریعتی همچنین در خصوص تغییر احتمالی برخی فرمانداران و مدیران ستادی در استان خوزستان گفت:بررسی لازم انجام شده و در حال تکمیل شدن است ضمن اینکه جمع بندی این است که تغییراتی انجام شود که در آینده این تغییرات و جابجای ها در پیش خواهد بود.

وی در خاتمه با ابراز رضایت از عملکرد فرمانداران و سایر مدیران ستادی در استان افزود: روند کاری در مجموعه استان خوزستان خوب و رضایت بخش است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
لطفا حرم علی بن مهزیار را هم درست بکنید، چند ساله همینطور مونده