ساری،

قرائت پیام مهر در مدارس

پیام مهر در مدارس مازندران قرائت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و فرمانده انتظامی استان، پیام مهر به مناسبت هفته ناجا در مدارس قرائت شد.

سید علی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم قرائت پیام مهر به مناسبت هفته ناجا در مدرسه شریف العلمای ساری، گفت: محرم و عاشورا اوج جلوه مظلومیت خاندان پیامبر است.

وی افزود: مردمی که پیش از بعثت پیامبر(ص)، آنها را هیچ حساب نمی کردند با وجود پیامبر دارای تمدن شدند و بعدها بر برخی از کشورها تسلط یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به دانش آموزان توصیه کرد سخنان امام حسین(ع) پیش از شهادت را بخوانند و گفت: ما ایرانی و تنها ملتی هستیم که اهل بیت را با آغوش باز پذیرا شدند و اولین مردمی که نخستین حکومت شیعی را برپا کردند مردم مازندران بودند.

قاسمی افزود: در زمان ظهور امام زمان جامعه به حدی از رشد می رسد که هر کس نیازش را از جیب دیگری بر می دارد و کسی شاکی نمی شود.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه در غم و شادی یکدیگر شریک هستند، گفت: آمار تصادفات از 28 هزار نفر در 10 سال گذشته به 16هزار نفر در سال گذشته کاهش یافت و نشان داد همیاری با پلیس در مدرسه در فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاثیرگذار بود.

وی افزود: در جامعه ‌ای رشد و پیشرفت صورت نمی‌گیرد مگر اینکه امنیت در آن حاکم باشد و نظام جمهوری اسلامی این توانایی را دارد که در سایه رهنمودهای رهبری به اوج اقتدار خود در تمام حوزه ها برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.