رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: کمبود محل تمرین برای برگزاری کارگاه تئاتر در شهرستان جهرم، از مشکلات هنرمندان این رشته در جهرم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن نعمت ‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: کارگاه آموزشی تئاتر با حضور اساتید فرهیخته این رشته در جهرم برگزار و با حضور و استقبال پرشور هنرمندان مواجه شده است.
وی با اشاره به فعالیت چندین گروه‌ تئاتر در شهرستان جهرم، افزود: این گروه‌ ها در حال آماده شدن برای حضور در جشنواره ‌های مختلف هستند.
نعمت ‌اللهی با اشاره به اینکه گروه‌ های تئاتر در شهرستان جهرم با مشکل کمبود مکان تمرین روبه‌رو هستند، بیان کرد: با برگزاری دوره ‌های آموزشی درصدد تشویق و ترغیب جوانان به حضور در رشته بازیگری تئاتر بوده و در این راستا از پیشکسوتان و اساتید مطرح استان استفاده می‌شود.
نعمت‌اللهی از اجرای برنامه‌ های مختلف توسط انجمن‌ نمایش شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این برنامه‌ ها به مناسبت ‌های مختلف و با استقبال گسترده علاقمندان برگزار شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم تصریح کرد: با همکاری این اداره هزار نفر از دانش ‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان جهرم به‌طور رایگان از نمایش شیر تو شیر بازدید کردند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.