فرمانده نیروی انتظامی اقلید گفت: پلیس از بطن جامعه و برای مردم است نه علیه آنان، از این‌ رو همراه با سایر نهادها متولی تأمین امنیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسین اسکندری فرمانده نیروی انتظامی اقلید گفت: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، صبحگاه مشترک، سخنرانی در مدارس پیرامون آسیب های اجتماعی، دیدار با مسؤولان شهرستانی و کارکنان ادارات، بازدید دانش‌آموزان از مجموعه پلیس 110، راه ‌اندازی اتوبوس دوستی برای ارائه مشاوره به شهروندان، گل‌باران قبور شهدا ازجمله این برنامه ‌ها است.
اسکندری به ارتباط و وابستگی عوامل مختلف در ایجاد امنیت و تأثیرگذاری آن ‌ها بر یکدیگر اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نهاد ها در تأمین امنیت می ‌کوشد و هرکجا که لازم باشد بیشتر از توانش حرکت می ‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی اقلید از اهمیت پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی و تأثیر آن در تأمین امنیت سخن گفت و بر لزوم اجرای کار های فرهنگی توسط ادارات و نهاد های مختلف به‌ ویژه آموزش‌ و پرورش و دانشگاه ‌ها در شناسایی درست این آسیب ‌ها و راه‌ های جلوگیری از آن با هدف تحکیم خانواده و تربیت صحیح فرزندان تأکید کرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.