جهاد دانشگاهی استان مرکزی، با هدف ترویج ارزش‌های دینی، با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ جهاد دانشگاهی استان مرکزی، با هدف ترویج ارزش‌های دینی، انقلابی و فرهنگ تفکر در عرصه‌های علم، پژوهش و فناوری با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

 جهاد دانشگاهی استان مرکزی با هدف ترویج ارزش‌های دینی، انقلابی و فرهنگ تفکر در عرصه‌های علم، پژوهش و فناوری استان و به منظور هم‌افزایی در استفاده از پتانسیل‌ها، امکانات و ظرفیت‌های علمی طرفین، انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و حمایت مادی و معنوی از مخترعین و مبتکرین استان با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با حضور حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
رئیس سازمان علمی و فن آوری بسیج کشور در حاشیه این تفاهم نامه  گفت : این سازمان می تواند فرایند علمی کشور را بر اساس نیازها و توانمندی ها به ثروت تبدیل کند و سرعت ببخشد.
دکتر قدیانی افزود : وجود بیش از 4 میلیون و 700 هزار دانشجو و 120 هزار هیات علمی درکشور هنوز در تبدیل علم به فناوری و ثروت چشمگیر نبوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به صنعتی بودن استان مرکزی و دارا بودن بیش از 120 هزار دانشجو این استان می تواند در تبدیل علم به فناوری و ثروت بعنوان پایلوت در کشور باشد.

دکتر قدیانی عنوان کرد : ارتباط منطقی بین دانشگاه صنعت و بازار در تبدیل این فرآیند موثر  است.

انتهای پیام / ف
 

برچسب ها: اراک ، جهاد ، دانشگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.