جانشین معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور در ساوه گفت:رزمایش دفاع از کوی برزن در 8 استان انجام شده و تا پایان سال در تمام استان های کشور اجرا می شود .

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  کاظم زبیدانی جانشین معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور که برای هماهنگی اجرای رزمایش کوی و برزن به ساوه آمده بود، گفت: این هماهنگی ها و اجرای اینگونه رزمایش ها به اجرای صحیح ماموریت هنگام وقوع حادثه کمک می کند.

سرهنگ زبیدانی با اشاره به اینکه در عراق و سوریه عملیات گروه های تکویری در شب انجام می شود، افزود: استان مرکزی و شهرستان ساوه برای اولین بار در کشور داوطلب شد تا رزمایش دفاع از کوی و برزن را شبانه انجام دهد.

وی اضافه کرد: در این رزمایش با فرض بر اینکه دشمن از محور تهدید به سمت ساوه حرکت کرده باید همه ی دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شهر دفاع کنند.

سرهنگ زبیدانی با بیان اینکه تاکتیک دشمن تغییر کرده و دفاع نیز باید تغییر کند ، گفت: در گذشته جنگ به صورت جبهه ای و مقابل هم بوده اما در حال حاضر وارد جنگ نسل چهارم شده‌ایم و در این نوع جنگ استکبار جهانی به طور مستقیم وارد جنگ نخواهد شد بلکه با ایجاد اختلاف بین دو کشور و شکاف به دنبال بهره‌برداری از تفرقه و شکاف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد : با توجه به تجربه افغانستان ، عراق و سوریه متناسب با تهدید جدید رزمایش امسال اجرا می شود.

جانشین معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه اجرای این رزمایش برای کل کشور ابلاغ شده است ،افزود: در حال حاضر در هشت استان کشور این رزمایش اجرا شده و تا پایان سال در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

فرماندار ساوه در این جلسه گفت : ساوه با توجه به قرار داشتن در شاهراه مواصلاتی و قطب صنعتی به کشور از اهمیت ویژه برخوردار است.

بهاروند افزود: همه ادارات باید با تمام توان علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود برای اجرای این رزمایش تلاش کنند تا در زمان بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

یادآور می شود رزمایش دفاع از کوی برزن 29 و 30 مهر ماه در ساوه برگزار می شود.

انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، اجرای ، رزمایش ، برزن ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.