دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: تولید و تامین وسایل بازی 40 رشته زیر مجموعه انجمن های ورزشی در کشور توسط صنعتگران بخش خصوصی در حال پیگیری است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالحسین دلداده مهربان گفت: این امر مهم با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

وی گفت: هیچ کدام از وسایل بازی 40 رشته زیر مجموعه انجمن های ورزشی از جمله قایق های موتوری و پارویی و توپ های سپک تاکرا، کریکت و راگبی در کشور تولید نمی شوند و همه آنها وارداتی است.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: یکی از رویکردهای مهم فدراسیون جذب حامیان مالی با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات این فدراسیون است.

دلداده مهربان بیان کرد: ورزشکاران نوجوان و جوان رشته های زیرمجموعه انجمن های ورزشی در کشور به منظور پشتوانه سازی تیم های ملی مورد حمایت همه جانبه فدراسیون قرار می گیرند.

وی ابراز داشت: فدراسیون انجمن های ورزشی به دنبال سرمایه گذاری در هر کدام از استان های کشور متناسب با استعدادها و ظرفیت های ورزشکاران است و امکانات و زیرساخت های لازم نیز برای آنان فراهم می شود.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: افزون بر 100 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در 40 رشته زیرمجموعه انجمن های ورزشی در کشور فعالیت می کنند.

دلداده مهربان با اشاره به اینکه فدراسیون انجمن های ورزشی در سال 1389 افتتاح شده، اظهار داشت: مهمترین مشکلات این فدراسیون شامل کمبود امکانات و وارد شدن وسایل بازی 40رشته زیرمجموعه انجمن های ورزشی از خارج کشور است.

وی افزود: ارائه آموزش های مستمر به ورزشکاران، مربیان و داوران، توجه هر چه بیشتر به رده های سنی پایین و تولید وسایل بازی در داخل کشور از برنامه های مهم فدراسیون انجمن های ورزشی است.

عبدالحسین دلداده مهربان برای شرکت در نشست مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج مرکز این استان سفر کرده بود.

پس از رای گیری در این نشست حسن برزگر با کسب 15 رای از مجموع 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.