مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: 273 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش دراستان اجرا می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل ورزش و جوانان در نشست شورای اداری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: 273 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود.

جهانبخش ایزدپور افزود: حضور جامعه ورزش استان در گلزار شهدا و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج،دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش پیاده روی خانواده و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان است.

وی به افتتاح طرح های عمرانی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش نیز اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح طرح ساخت زمین چمن مصنوعی روستای توتنده با اعتبار 250 میلیون تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: 29 طرح ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست اجرا است که تاکنون پنج طرح به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان سال جاری افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان می شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.