همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی مزار شهدای والامقام در بهشت فاطمه(س) استان اردبیل غبارروبی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل در مراسم غبار‌روبی مزار شهدای والامقام در اردبیل افزود: عزت و اقتدار کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام است و در سایه خون شهدای والامقام٬ ایثارگریهای رزمندگان و درایت‌های مقامهای معظم رهبری به امنیت مثال‌زدنی دست یافته است.

حجت‌الاسلام محسن محبی با اشاره به اینکه شهدای والامقام با گذشت از جان و مال خود درس بزرگ ایثار و گذشت را به ما یاد دادند٬ افزود: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یک رسالت اساسی است و باید در این زمینه مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: امنیت یک موضوع مهم و تاثیرگذار در جامعه است و هم‌اکنون در سایه تلاش‌های نیروی انتظامی٬ ایثارگری‌های شهدای والامقام٬ جانبازان و رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته است و ما به این امر افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام محبی ضمن تسلیت ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) استان اردبیل به شهر دارلارشاد و حسینی معروف است و مراسم عزاداری ماه محرم با امنیت کامل در استان اردبیل برگزار می‌شود.

‌وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگ‌ترین افتخار برای ملت ایران هستند و این خانواده‌ها با گذشت از فرزندان خود درس ایثار و شهادت را به ما یاد دادند و ما باید در تمام دوران زندگی خود شهدای والامقام را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.