آبادان؛

راه اندازی «پایگاه بسیج بازرگانان» خرمشهر

«پایگاه بسیج بازرگانان» خرمشهر راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسینی فر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به نشست خود با سردار نیکزاد قائم مقام پایگاههای بسیج کشور به منظور هماهنگی برای راه اندازی پایگاه بسیج بازرگانان خرمشهر گفت: پس از طرح موضوع یاد شده، مقرر شد تا با همکاری بسیج تجار سراسر کشور موضوع راه اندازی و تأسیس پایگاه بسیج بازرگانان خرمشهر در محل این اتاق در دستور کار قرار گیرد.

سید احمد حسینی فر  با بیان اینکه خرمشهری ها مردمی بسیجی، ولایتمدار و پشتیبانی همیشگی برای نظام و ولایت فقیه هستند، افزود: خرمشهر معنای واقعی کلمه بسیجی را در ۴۵ روز مقاومت جانانه به عنوان برگ زرینی از افتخارات این مرز و بوم به منصه ظهور رسانده است.

وی با اشاره به شعار امسال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: فعالیت در عرصه هایی همچون بسیج اقتصادی و بسیج مقاومتی نقشی موثر در تحقق عملی این شعار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از تمامی تجار، بازرگانان و فعالان عرصه اقتصادی خواست تا ضمن عضویت در این پایگاه، در جهت احیای اقتصاد منطقه و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی بکوشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.