ملی پوش کاراته گفت : تلاش و ذهنیت همیشگی ام در تمرینات و مسابقات به کسب خوشرنگترین مدال و نتیجه برای کشورم است .

پورشیب : تمرکزم به کسب خوشرنگ ترین مدال استذبیح اله پورشیب ملی پوش وزن 84 – کیلوگرم کشور در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : 

تلاشم برای این است که بهترین نتیجه را بدست آورم چون همیشه ذهنیتم در تمرینات به کسب خوشرنگ ترین مدال برای کشورم است و به طور حتم برای کسب بهترین نتیجه پا به این مسابقات می گذارم .  
 
وی در خصوص مسابقه انتخابی برگزار شده امروز بیان داشت : بهر حال هر مسابقه از حساسیت خودش برخوردار است و خدا را شکر می کنم که توانستم برای مسابقات جهانی نفر اول وزن خود شوم .  
 
پورشیب ادامه داد : پیش از این دو مرحله انتخابی داشتم که موفق به برد شده بودم اما کادر فنی صلاح دانست که یک انتخابی دیگر بزنم و من نیز با این برنامه مشکلی نداشتم و مبارزه کردم و شکر خدا  توانستم پیروز شوم  و امیدوارم که نماینده خوبی برای کشورم در رقابت های جهانی باشم و بتوانم برای کشور و مردم عزیزم افتخارآفرینی کنم .  
 
کاپیتان تیم ملی درباره پیش بینی مسابقات در رقابت های جهانی اتریش خاطرنشان کرد :  

به طور حتم مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار است و همه حریفان نیز با تمام توان به این مسابقات می آیند اما ما نیز چندین ماه است که تمرین کرده ایم و همگی با سعی و تلاش  برای این مسابقات را آماده شده ایم و  به طور حتم تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه و تکرار قهرمانی دوره قبل می کنیم . 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار