مدیر توسعه فناوری نانو گفت: 125 اختراع در این جشنواره ثبت و بیش از هزار مقاله در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفته است.

ثبت 125 اختراع برای فناوری محصولات نانو
باقر بیرانوند مدیر توسعه فناوری نانو در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بحث اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: برگزاری جشنواره نانو در حوزه دانشگاهی بر عهده ما بوده و این رویداد می‌توان سبب پیشرفت اقتصاد دانش بنیان و افزایش تولیدات فناوری در کشور می‌شود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های تجاری سازی شده محصولات دانش بنیان تحت حمایت ستاد فناوری نانو صورت گرفته و در این نمایشگاه مقالات مختلف و اختراعات به ثبت رسیده است.

بیرانوند عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از 220 مواد در حوزه فناوری نانو در بخش‌های شیمی کشاورزی، محیط زیست، پزشکی و علوم دارویی به سرمایه گذران و بازدید کنندگان عرضه شده است.

مدیر توسعه فناوری نانو تاکید کرد: مواد نانو متریال نانو مرکب، دوستدار محیط زیست و نانو اکسیدان‌های فلزی از دیگر محصولات ارائه شده به وسیله این شرکت است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به بازار هدف و جذب سرمایه گذاری این محصولات به تولید انبوه رسیده است، تصریح کرد: این شرکت بیش از هزار مقاله و محصول در جهت ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی در مجلات علمی به چاپ رسانده است.

وی گفت: در این جشنواره 120 ثبت اختراع در حوزه فناوری نانو در علوم مختلف و 35 کتاب منتشر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار