کتاب تاوان نوشته لادن ابراهیم زاده شیخانی نویسنده مستعد گیلانی صبح امروز در نمایشگاه کتاب گیلان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ لادن ابراهیم زاده شیخانی در گفتگویی در خصوص فعالیت اش در حرفه نویسندگی گفت : در حدود ١٧ سال است که به صورت حرفه ای می نویسم و نتیجه فعالیتم چاپ سه رمان بلند و حدود ٣٠ اثر داستان کوتاه و شعر بوده که در مجلات و روزنامه ها چاپ شده است.

وی افزود : اثر آخرم با عنوان "تاوان" با مضمون دفاع مقدس در ١٧٢ صفحه به رشته تحریر در آمده و توسط نشر باران نقره ای چاپ گردیده است.

شیخانی با بیان اینکه نوشتن در خصوص دفاع مقدس جرات و جسارت نیاز دارد ، اظهار داشت : یکی از اهداف من این بود که بتوانم در زمینه دفاع مقدس بنویسم و خوشبختانه به کمک و راهنمایی دوستان توانستم قدم خیلی کوچکی در این زمینه بردارم.

وی اذعان داشت : البته خط قرمز ها و مشکلاتی در خصوص نوشتن در مورد دفاع مقدس وجود دارد که بنده با رعایت آن موارد توانستم حق مطلب را تا جایی که می توانم ادا کنم.

شیخانی در زمینه انگیزه اش در خصوص نویسندگی عنوان کرد : حس نویسندگی از کودکی در من ایجاد شد و همیشه ذهنیت، احساسات و تفکر خود را بر روی کاغذ تحریر کرده ام و خداوند را شاکرم که توانسته ام به نقطه مطلوب خود در نویسندگی برسم.

وی در خصوص مضمون داستانی رمان "تاوان" گفت : این رمان زنی را روایت می کند که سالها منتظر دیدن برادر خود است و موانع زیادی در زندگی او قرار می گیرد و به ناگاه خود و خانواده اش بر اثر یک اشتباه مجازات می شوند.

شیخانی اضافه کرد : تلاشم در این کتاب بر این بوده که حق مطلب را در مورد جانبازان ادا کنم و نوشتن این رمان سه سال به طول انجامید.

وی در زمینه اثر بعدی خود اظهار داشت :کتاب دیگری از بنده با مضمون شعر به زودی چاپ میشود.

گفتنی است رونمایی از کتاب تاوان ساعت ١١ صبح امروز  در محل نمایشگاه کتاب گیلان انجام  شد.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ١٢ تا ١٧ مهرماه جاری از ساعت ١١ صبح تا هشت شب به صورت یکسره باز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.