کوتاه شدن توقف قطارها با تکمیل خط ریلی تهران، پیشوا ورامین/ترافیک جاده ها به ریل منتقل شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تکمیل خط ریلی تهران، پیشوا، ورامین توقف زمان قطارها به ده دقیقه خواهد رسید.

کوتاه شدن توقف قطارها با تکمیل خط ریلی تهران پیشوا ورامین/ترافیک جاده ها به ریل منتقل شودبه گزارش  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از یک باند پل روگذر ریلی امام رضا در خصوص تکمیل پروژه ای حومه ای تهران، ورامین، پیشواز گفت: با تکمیل پروژه های 15 خرداد، پل امام رضا و توسعه ایستگاه ورامین به مساحت دو هزار متر توقف قطارها در این خطوط به ده دقیقه خواهد رسید.

 وی اضافه کرد: هدف از تشکیل این پروژه ها کاهش تردد خودروها به تهران است،چرا که  روزانه 450 هزار خودرو وارد تهران و 450 هزار خودرو خارج می شود و این ترددها از سمت ورامین روزانه75 هزار خودرو است.

 وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با هدایت تردد های جاده ای   به سمت ریل شاهد سهولت در رفت و آمد،جلوگیری از سوانح جاده ای و مهمتر از آن اقدام در جهت توسعه شهری و انجام  اقتصاد مقاومتی است.
 
آخوندی در پایان گفت: با اتصال خط ریلی حومه ای که از ورامین به تهران با 3 ایستگاه تبادلی شهرری، جوان مرد قصاب و راه آهن قطارها به مترو می رسند. 

گفتنی است؛هزینه کل سرمایه گذاری پروژه ها بیش از 600 میلیارد تومان بوده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
چرا سایت ثبت شرکت ها, قطع است ؟ وابسته به اداره ثبت اسناد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
ساخت قطارحومه ای قم - سلفچگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
ساخت قطارحومه ای اراک - شهرجدید مهاجران و ترن ست اراک - شهرجدید امیرکبیر بعد 5 سال از تصویب پروژه در کمیسیون زیربنایی دولت
آخرین اخبار