مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: تیم بسکتبال دانشجویان ایران نماینده قاره آسیا برای حضور در لیگ جهانی است و ترکیب تیم برای اعزام به رقابتها در ژیامه مشخص شده است.

عبد المهدی نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی 27 مهرماه تا 3 آبان در شهر ژیامه چین برگزار می شود و تیم بسکتبال دانشجویان پیام نور ایران تنها تیمی است که به نمایندگی جهموری اسلامی از قاره آسیا شرکت می کند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی دانشجویان بسکتبال تیرماه سال جاری برگزار شد و تیم اول آسیا ایران بود که سهمیه حضور در لیگ دانشجویان را کسب کرد این تیم از دانشگاه پیام نور است که توانست تیم چین که میزبان رقابتها بود را شکست دهد در فینال مسابقات هم تیم ماکوآمو را شکست داد و نماینده آسیا برای حضور در مسابقات جهانی شد.

نصیر زاده در ادامه بیان کرد: ترکیب نهایی تیم دانشجویان بسکتبال بسته شده و ورزشکاران سینا حاجی زاده ،علی الله وردی،سجاد مشایخی،امیر صدیقی،صالح مرادی و مجید جلیلی سرمربی تیم و محمد عظیم نژاد مربی تیم و بنده به عنوان سرپرست تیم از تهران عازم دبی می شویم و از آنجا به مقصد هنگ کنگ سپس ژیامه به مسابقات لیگ جهانی رقابتها می رویم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در ادامه تصریح کرد:در این رقابت ها 16 تیم حضور دارند که از قاره آسیا فقط تیم ایران شرکت می کند وتیم چین هم با توجه به اینکه میزبانی رقابت ها را بر عهده داراست می تواند حضور داشته باشد همچنین از قاره آمریکا 4 تیم شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه به کسب نتیجه تیم بسکتبال دانشجویان ایران چقدر امیدوار است خاطر نشان کرد: اولین بار است که در طول تاریخ بسکتبال تیمی به نمایندگی از قاره آسیا به این رقابتها اعزام می شود و این اتفاق برای ما ارزشمند است.

نصیر زاده در خصوص اردوهای تیم بسکتبال دانشجویان ابراز داشت : تا به حال دو مرحله اردو برای این تیم اجرا شده است و مرحله سوم تمرینات پس از عاشورا پنج شنبه 22 مهر،تا زمان اعزام تیم سه شنبه27 مهر ماه برگزار می شود البته چند بازیکن با تیم بسکتبال پتروشیمی در چین در حال رقابت بودند که در بدو ورود ما به تیم می پیوندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار