آیا مسئله جنایات جنگی در خاور میانه جزو حقوق بشر نیست؟

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رئیس سازمان بین المللل، ایران را متهم به حقوق بشر می کند گفت: بمبی که بر سر مردم بی گناه و مظلوم یمن ، بحرین ، لبنان و فلسطین می ریزند و کودکان و زنان و مردان را شبانه روز مورد هدف قرار می دهند به نظر آن ها مگر اینها حقوق بشر نیست؟

حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه نیروی داخل و اقتدار ملی است که دشمن را سر جای خود گذاشته است افزود : بهره برداری از پهپاد صاعقه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

خطیب جمعه بهاباد با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم وآنچه که قیام ابی عبدالله به ما درس میدهد شتاخت دوست و دشمن است گفت: در هر زمان افرادی به عنوان دوست و دشمن انسان وجود دارند که باید مواظب بود.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه ما امروز درون دو جبهه قرار گرفته ایم افزود: ما دو جبهه با افراد خاص داریم یکی جبهه حق با افرادی خاص و دیگری جبهه باطل وجود دارد در آن زمان قیام و شخصیت ابی عبدالله الحسین مورد رضایت الهی دو جبهه حق و باطل است که در مقابل یزید و یزیدیان و اصحاب و یاران آن ها ایستاد.

دهقانی به بحث مذاکرات اشار ه کردو افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده بودند که رضایت با مذاکره حتی انرژی هسته ای را نداشته باشید متاسفانه عده ای حاضر نیستند بی اعتمادی به دشمن را قبول کنند اگرچه به زبان می گویند آمریکا دشمن است اما این احساس در آن ها وجود ندارد.

وی اظهارداشت: باید رابطه ای وجود داشته باشد که بوی ذلت در آن نباشد و شعار ذلت همراه با شعور است و شعار هیهات من الذله هنوز در جامعه ایران زنده است و ما شعار هیهات من الذله را بر سرداریم.

امام جمعه بهاباد با گرامی داشت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید پشتوانه دولتی و حکومتی داشته باشد و در جامعه اسلامی کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند، از آن ها حمایت شود.

وی همچنین به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و افزود: مردم در سرشماری اینترنتی اهتمام جدی داشته باشند تا در این زمینه صرفه جویی هایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار