امام جمعه یزدگفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر یکپارچگی و همراهی مردم در حمایت از نظام، امام خمینی (ره) و رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه رمز پیروزی و حفظ نظام جمهوری اسلامی همواره وحدت کلمه است گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر یکپارچگی و همراهی مردم در حمایت از نظام، امام خمینی (ره) و رهبری است.

آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با قدردانی از حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حضور، وظیفه مسئولان در قبال مردم را دوچندان می کند.

وی حفاظت از انقلاب، همراهی با رهبر و خدمتگزاری به مردم را سه وظیفه و رسالت مهم مسئولان عنوان کرد و توجه بیش از پیش به این موارد را خواستار شد.

خطیب جمعه یزد ادامه داد: اکنون با گذشت 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب، نظام جمهوری اسلامی همچنان در دل مردم جای دارد و این موضوع در راهپیمایی 22 بهمن به اثبات رسید.

آیت الله ناصری اضافه کرد: برخی کشورهای عربی که خود را به ظاهر مسلمان معرفی می کنند بنده طاغوت و آمریکا هستند و با اقداماتی از جمله با پرداخت پول به سناتورهای آمریکایی خود را در مقابل آنان به ذلت انداخته اند و ایران بر خلاف این کشورها، عزت و عظمت خود را حفظ کرده است.

وی با یادآوری انجام برخی اصلاحات در خیابان قیام در مرکز شهر یزد و مشکلاتی که برای مردم و بازاریان ایجاد کرده گفت: مسئولان قول داده اند که هر چه زودتر با در نظر گرفتن بهترین راهکار، نسبت به اصلاح این خیابان اقدام کنند.

پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد یک گروه تواشیح به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.