نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که با انتقاد شدید به دلیل اظهاراتش درباره زنان مواجه است، اعلام کرد: رقابت های انتخاباتی را رها نمی کند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری  فرانسه؛ دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که با انتقاد شدید حتی در حزب خود به دلیل اظهاراتش درباره زنان مواجه است، اعلام کرد: رقابت های انتخاباتی را رها نمی کند.

ترامپ در مصاحبه‌ای امروز شنبه تأکید کرد که حاضر نیست تحت هیچ شرایطی از این رقابت‌ها کناره‌گیری کند.

این اظهارات کاندیدای حزب جمهوریخواه در شرایطی مطرح شده که فشارها برای رها کردن رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری بویژه از جانب هم‌حزبی‌هایش افزایش یافته است.

ترامپ گفت: من هرگز عقب نشینی نمی‌کنم. من در زندگی‌ام هرگز عقب‌نشینی نکرده‌ام. نه، من از این رقابت‌ها کناره‌گیری نخواهم کرد. من از حمایت بسیاری برخوردارم.

کاندیدای حزب جمهوریخواه در ادامه تأکید کرد: همین که رقیب من هیلاری کلینتون است بیشتر به من انگیزه ماندن و ادامه دادن می‌دهد. اگر رقیب من شخص دیگری بود شاید شرایط فرق می‌کرد اما حضور وی، ادامه رقابت را برای من آسانتر می‌کند.

این اظهارات کمتر از 24 ساعت پس از انتشار ویدئوی جنجال‌برانگیز روز جمعه توسط واشینگتن‌پست منتشر شده است .

انتشار این فایل ویدئویی قدیمی از «دونالد ترامپ» موجی از انتقادات علیه نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به راه انداخت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار