برنامه های هفته ملی کودک امسال، به مناسبت تقارن با ماه محرم الحرام رنگ و بوی عاشورایی به خود می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان گفت: دعوت از مدارس ،ثبت نام رایگان دانش اموزان  ،اجرای برنامه برای کودکان بی سرپرست بخاطر تقارن هفته کودک با دهه عاشورا ، اجرای برنامه ادبی نامه ای به امام حسین (ع)، ایستگاه نقاشی عاشورا، اجرای برنامه سینه زنی برای کودکان به یاد کودکان کربلا و رفتن به مدارس و معرفی کانون از جمله برنامه های این کانون در شادگان است.

صغری آلبوغبیش افزود: برنامه های هفته ملی کودک امسال، به مناسبت تقارن با ماه محرم الحرام رنگ و بوی عاشورایی به خود می گیرد.

وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته شعار برنامه های پیش بینی شده برای هفته کودک« کودکان تشنه اند» در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۵ تا ۲۱ مهر به عنوان هفته ملی کودک در کشور نام گذاری شده است.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان ، با بیان اینکه هفته کودک فرصت مناسبی برای تمرکز و توجه به مسائل و حقوق کودکان است، افزود: حقوق کودک در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در کشور ما نیز به رغم برخی غفلت ها،توجه ویژه ای به مسائل تربیتی ، باورهای دینی و مسائل قانونی می شود.

آلبوغبیش با بیان اینکه در هفته ملی کودک مصادف با ماه محرم ، برنامه های متنوعی پیش بینی شده است، گفت: این هفته فرصت خوبی برای آشنا شدن کودکان با سیره عاشورایی و شعار آزادی و ظلم ستیزی و انسان سازی امام حسین(ع ) است.

وی افزود: هفته ملی کودک فرصت خوبی است که به کودکان توجهی ویژه ای داشته باشیم و توجه به امنیت، سلامت، تعذیه، بازی و سرگرمی، تربیت اسلامی وانسانی، بهداشت روانی، حقوق کودکان در راس همه امور قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.