مجید کیهانی با سفرهای بی موردش تنها باعث هدر رفتن بودجه بیت المال این فدراسیون می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه فدراسیون دو و میدانی این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اما به نظر می رسد مجید کیهانی رئیس این فدراسیون زیاد برای این رشته دل نمی سوزاند، چرا که در حال حاضر وی با سفرهای متعدد خود نه تنها مشکلات مالی را رفع نکرده بلکه بار مالی فدراسیون دو و میدانی را نیز افزایش داده است در صورتی که قبل از آن منتقد سرسخت سفرهای دیگر اعضای فدراسیون به خارج از کشور بود.

با این تفاسیر بهتر است وزارت ورزش و جوانان نیز رسیدگی بیشتری به فدراسیون های مربوطه داشته باشد تا براین اساس مشکلات مالی رفع و مسئولان بتوانند به راحتی به امورات ورزشکاران بپردازند که چرا در سال اقتصاد مقاومتی این قدر مخارج این فدراسیون زیاد است، و اعتراضی نسبت به وی ندارند.

نکته قابل توجه این است که چرا مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در نظر ندارد بار مشکلات مالی این فدراسیون را کم کند و این مسئله جای سوال دارد که آیا واقعا رفع کردن مشکلات از وظایف این ریاست خواهد بود یا نه؟

همچنین پیش از شروع مسابقات المپیک وی به دلایل نامعلوم به کشورهای مجارستان و آلمان مسافرت کرد تا از اردوهای حسن تفتیان و احسان حدادی بازدید کند، از همه جالب تر این بود که سفر کیهانی بیشتر از یک روز طول نکشید. نزدیک 40 یا 50 میلیون خرج سفرش به این 2 کشور شد.

هدف اصلی مجید کیهانی از سفرهای استانی عیادت از پیشکسوتان مریض است و دادن وعده های بی مورد به آنها است.

یکی دیگر از شاهکارهای مجید کیهانی در فدراسیون دو و میدانی شرکت در مراسم خاکسپاری رئیس برادر هیئت دو و میدانی استان ارومیه و جا ماندن از پرواز اروپا و به طبع آن غرامت 4 میلیون تومان به فدراسیون دو و میدانی بود.

این در صورتی است که بیشتر ورزشکاران و ملی پوشان از فدراسیون دو و میدانی بابت پرداخت نشدن حقوق معوقه شان گله مند هستند و آنها اظهار داشتند که چطور رئیس فدراسیون پول معوقه آنها را پرداخت نمی کند اما به همین راحتی بدون هیچ مشکل خاصی به مسافرت های بی مورد خودش ادامه می دهد. از طرفی با این ریخت و پاش های الکی می توان به راحتی جوانان زیادی را به دو و میدانی کشور معرفی کرد.

صمیمی: فدراسیون اهمیتی برای ورزشکاران قائل نیست

محمد صمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره سفرهای بی مورد مجید کیهانی به برخی استان ها اشاره کرد: من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما بهترین تصمیم این است که رئیس فدراسیون تدابیری بیاندیشد که حقوق معوقه ورزشکاران پرداخت شود. اما رئیس انگار قرار نیست مطالبات ورزشکاران را پرداخت کند بیشتر از همه سفرهای استانی در اولویتش قرار دارد.

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: همچنین رئیس فدراسیون به جای اینکه به استان های مختلف سفر کند بهتر است با مسئولان باشگاه نفت جلساتی را برگزار کند تا حقوق دو سال اخیر ورزشکاران این تیم پرداخت شود.از همه بدتر اینکه اکنون نزدیک به 6 ماه است که به هیچ یک از ورزشکاران حقوقی پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار