دونده المپیکی کشورمان از دوومیدانی خداحافظی می کند!

خداحافظی قاسمی دونده المپیکی از عرصه دوومیدانی به شک و شبه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قاسمی دونده سرعتی کشورمان که در دوی 100 متر المپیک ریو 2016 حضور داشت با عملکردی ضعیف به کارش در این رقابت ها پایان داده بود و  هم اکنون در عضویت تیم نفت تهران قرار دارد و از شرایط فعلی خود راضی نیست بیان کرده احتمال دارد برای همیشه از رشته دوومیدانی خداحافظی کند.

بر همین اساس رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره سطح مرحله نهایی لیگ دوومیدانی اظهار کرد: سطح مسابقات رضایت بخش بود با توجه به اینکه تمام نفرات نامدار و مطرح دوی سرعت ایران به جز حسن تفتیان در این رقابت ها حضور داشتند.

وی درباره عملکردش در این مسابقات گفت: عملکردم در این رقابت ها با توجه به برگزاری پیاپی اردوها و مسابقات مختلفی که در این یک سال اخیر پشت سر گذاشته بودم، از نتیجه به دست آمده رضایت دارم.

عضو تیم نفت تهران درباره ادامه فعالیت ورزشی اش در رشته دوومیدانی گفت : ماندنم در این رشته بستگی به فدراسیون دوومیدانی دارد که از من حمایتی به عمل بیاورند یا نه. در صورتی که شرایط به همین منوال باشد، برای همیشه با این رشته مدال آور خداحافظی خواهم کرد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۲ سال است در رشته دوومیدانی فعالیت می‌کنم اما از سوی باشگاه‌ها هیچ‌گونه حمایتی به عمل نیامده است. هزینه‌ها با درآمدی که از این رشته به‌ دست می‌آورم اصلا هم‌خوانی ندارد و نمی‌توانم با این وضع ادامه دهم.

دونده سرعتی تیم ملی کشورمان در مورد اینکه تاکنون چند درصد مبلغ قرارداد خود را از تیم نفت تهران دریافت کرده است،گفت: چطور می‌توانم با وجود اینکه هنوز یک ریال هم از قرارداد فصل گذشته‌ و امسال را دریافت نکرده ام برای سال آینده و مسابقات مهمی که در پیش است تصمیم بگیرم و به تمرین بپردازم.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تصمیم به ماندن در دوومیدانی بگیرم به طور حتم با نتایج درخشان در سال آینده جواب منتقدانی را که در مطبوعات و رسانه ها اعلام کرده اند رضا قاسمی دیگر به درد این رشته نمی خورد را می دهم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار