نماینده بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد سیستماتیک یا فساد کارگزاران، بزرگترین تهدید برای انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛نماینده بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شورای اداری شهرستان گفت: فساد سیستمی اژدهای هشت سری است که اگر از پیشرفت آن جلوگیری نشود، مبارزه با آن سخت خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه فساد درون بسیار خطرناک است،افزود: خطر فساد سیستماتیک برای کشور ما از خطر آمریکا نیز بیشتر است.

وی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است،گفت: مسئله مهم امروز که باید با آن برخورد شود، فساد اداری است و اگر به این موضوع توجه نشود،مفسدان بر ما مسلط خواهند شد.

نماینده بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیار بالا است و اگر میخواهیم کار حسینی انجام دهیم باید با امر به معروف و نهی از منکر از پیشرفت فساد اداری جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید در امر به معروف و نهی از منکر حرمت ها حفظ شود و درصورت اثبات فساد با شخص فاسد برخورد شود،اظهار کرد: اگر فساد اقتصادی در کشور اسلامی فراگیر شود همه مردم آسیب می بینند.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت روستاهای خراسان جنوبی فاجعه بار است،گفت: 450 روستا در خراسان جنوبی آب آشامیدنی ندارند و 2 هزار و 500 روستا خالی از سکنه شده است.

نماینده بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: روستاهای ما هیچ امکاناتی ندارند و مسئولان کشوری باید به درخواست ها توجه کرده و این مسئله را جدی بگیرند و گرنه مرز خالی از سکنه شده که از لحاظ امنیتی بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.