رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت: اساسنامه فدراسیون به هیچ وجه مشکلی ندارد،هر موقع مسئولان بخواهند در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن آن را برای مسئولان ارسال خواهیم کرد.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص ماده 10 اساسنامه اظهار کرد: روز گذشته جلسه خوبی بین تمام روسای فدراسیون های ورزشی تشکیل شد، در پایان هم یک بیانیه به طور مشترک صادر کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که، شما  چه زمانی اساسنامه را برای کمیته بین المللی المپیک ارسال خواهید کرد،پاسخ داد: اکنون که با شما صحبت می کنم کمیته بین المللی المپیک چیزی از ما نخواسته است و ما تابع قانون هستیم هر موقع مسئولان بخواهند در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن آن را برای مسئولان ارسال خواهیم کرد.

ریاست فدراسیون دو ومیدانی درمورد اینکه آیا اساسنامه این فدراسیون کامل هست یا خیر، گفت: من نمی توانم بگویم اساسنامه فدراسیون دو ومیدانی دربین دیگر فدراسیون های ورزشی کامل ترین اساسنامه محسوب می شود، ما آن را برای IWF  ارسال می کنیم در صورتی که این اساسنامه را تائید کنند یعنی مورد تائید فدراسیون جهانی دو ومیدانی قرار گرفته در غیر این صورت با اصلاحات جزئی آن را بار دیگر برای مسئولان ارسال خواهیم کرد. البته باید تاکید کنم اساسنامه فدراسیون دو ومیدانی را یک بار در زمان تصدی دوران ریاست لامین دیاک برای آنها فرستادیم که مورد قبول آنها واقع شد و نزدیک به 3 سال است که براساس همین اساسنامه کارهایمان را پیش می بریم.

کیهانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بند 10 اساسنامه کمیته ملی المپیک هم شامل فدراسیون دو ومیدانی می شود یا خیر،خاطر نشان کرد: فدراسیون دو ومیدانی هم جزو این بند 10 اساسنامه محسوب می شود اما نمی توانم صحبتی انجام دهم زیرا از موضوع بی اطلاع هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار