شهروندان کاشانی باید در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن کشور اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون برنامه ریزی اداری و مالی فرمانداری کاشان گفت: وضعیت ثبت سرشماری اینترنتی شهرستان کاشان در استان و کشور در جایگاه مطلوب قرار نگرفته است و ضروری است شهروندان کاشانی برای ثبت اطلاعات خانوار خود در سایت سرشماری نفوس و مسکن کشور به فوریت اقدام نمایند.

مهندس مسعود خاندایی افزود: کاشان در بسیاری از شاخص ها از جایگاهی بالاتر از 13 استان و همتراز با مرکز استان های بزرگ کشور می باشد و شایسته است در خصوص طرح های کشوری مانند سرشماری نفوس و مسکن نیز به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی بیان کرد: وضعیت جمعیتی هر شهرستان یکی از مهم ترین شاخص های برنامه ریزی و اختصاص بودجه ، تسهیلات و سایر امکانات به شهرستان می باشد و چنانچه نسبت به آن کم توجهی شود در آینده تبعات و مشکلاتی را برای مردم شهرستان و منطقه در پی خواهد داشت.

معاون فرماندارگفت: همشهریان کاشانی با مراجعه به سایت سرشماری و ثبت اطلاعات خود کد ره‌گیری را دریافت و هنگام مراجعه مأمور سرشماری به وی تحویل دهند و یا به نحوی به دست مأمور سرشماری برسانند.

خاندایی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری کاشان ، ناحیه مقاومت بسیج و بخشداری ها کلیه ی پایگاههای بسیج مستقر در شهرستان، دفاتر پیشخوان و خدمات الکترونیک وابسته به شهرداری، دفاتر پست بانک روستایی و کلیه ی دهیاری ها و کانون های فرهنگی هنری آماده ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس ومسکن به صورت رایگان می باشند.

وی بیان کرد: کلیه اداره های کاشان نیز تمهیداتی در نظر گرفته تا کارکنان ، ارباب رجوع و شهروندان نسبت به ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت ثبت نام اقدام نمایند.

معاون فرماندار یادآور شد: روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان نیز امکانات و تجهیزاتی فراهم نموده تا نسبت به ثبت نام کلیه شهروندان کاشانی به صورت رایگان اقدام کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.