مبلغ به روستاهای خرمشهر با هدف تقویت آموز‌ش‌های قرآنی اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رویوران رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه در برخی از روستاهای این شهرستان کمبود آموزش‌های مذهبی و قرآنی احساس می‌شود، گفت: اعزام مبلغ به این نواحی در راستای تقویت آموز‌ش‌های قرآنی و پاسخگویی به سؤالات شرعی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام عادل رویوران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر افزود: از جمله برنامه‌های ماه محرم در سال جاری اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی است.

وی گفت: ۷۰ مبلغ از شهرستان خرمشهر و ۲۰ مبلغ از استان قم به منظور انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به نقاط مختلف شهرستان خرمشهر اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه این جلسات در مساجد، حسینیه‌ها و هیأت مذهبی برای عموم مردم تشکیل می‌شود، افزود: موضوعات اخلاقی، عبرت‌های عاشورایی و مسائل روز از قبیل روشنگری درباره جنایات گروه‌های تکفیری، آثار و برکات نهضت اباعبدالله الحسین(ع) از محورهای این جلسات است.

رویوران گفت: با توجه اینکه هر سال در ماه محرم اعزام مبلغ به سطح شهرستان خرمشهر صورت می‌گیرد بنابراین برای آگاهی از نتایج و بازخورد این جلسات در میان مردم، پس از پایان این دوره تبلیغ، مبلغان باید فرم ارزشیابی خود را به اداره تبلیغات این شهرستان تحویل دهند تا در پایان میزان تأثیرگذاری آن مشخص شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی از روستاهای این شهرستان کمبود آموزش‌های مذهبی و قرآنی احساس می‌شود، اعزام مبلغ به این نواحی در جهت تقویت آموز‌ش‌های قرآنی و پاسخگویی به سؤالات شرعی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.