فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله دزفول گفت: طرح توسعه خدمات معنوی در دزفول، طراحی و به اجرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امین ولایتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله دزفول ، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، بیش از 40 خانواده محروم در شهر صفی آباد شهرستان دزفول زندگی کرده و از ساده‌ترین نیازهای مالی محروم هستند و به همین جهت، جذب کمک‌های خیرین در این مقوله لازم و ضروری است.

 وی با بیان این که اکثر خانواده‌های محروم شهر صفی آباد دزفول، بی سرپرست هستند، افزود: برای رفع محرومیت شهروندان کم بضاعت شهر صفی آباد، نیازمند یک حرکت جهادی هستیم تا در بخش‌های ترمیم و بازسازی منازل، تهیه کالای اساسی خانواده‌های محروم، تهیه جهیزیه، کمک به ازدواج و اشتغال جوانان و دیگر عرصه‌های مربوط به حوزه و تأمین رضایت شهروندان، گام‌های بلندی برداریم.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله دزفول، ادامه داد: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، طرح‌های گسترده‌ای در زمینه تأمین نیازهای خانواده‌های محروم شهر صفی آباد دزفول طراحی و به اجرا رسیده است که یکی از این طرح‌ها، جذب مشارکت خیرین و بسیجی‌ها در بازسازی و ترمیم خانه‌های این خانواده‌ها، است.

 وی با اشاره به این که  طرح توسعه خدمات به اقشار آسیب پذیر دزفول با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی و لزوم رسیدگی به خانواده‌های محروم شهر صفی آباد اجرا شده است، گفت: این طرح با همکاری بسیج سازندگی ثارالله دزفول و موسسه خیریه فاطمه زهرا (س) و خیرین شهرستان و  با هدف، توسعه خدمات معنوی در دزفول، طراحی و به اجرا رسیده است.

 ولایتی با تاکید بر این که توجه و رسیدگی به خانواده‌های محروم و بی بضاعت یک اولویت و فرهنگ اجتماعی در صفی آباد بوده، بیان کرد: به زودی و با همکاری خیرین شهرستان، تمامی منازل اقشار محروم و آسیب پذیر شهر صفی آباد دزفول مورد بازسازی و ترمیم قرار می‌گیرند.

 وی افزود: با اجرای این طرح، خیرین مصالح ساختمانی مورد نیاز جهت ترمیم و بازسازی منازل مسکونی خانواده‌های محروم را تهیه  و امور بنایی، سفیدکاری، رنگ کاری، کاشی کاری این واحدهای مسکونی، توسط جوانان عضو پایگاه‌های بسیج شهرستان سپرده می‌شود که  اولین منزل مسکونی این طرح در مدت 10 روز و به صورت کامل، ترمیم شده است.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله دزفول در پایان  اظهار کرد: بیش از این نیز، 95 سبد غذایی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، رب گوجه، سویا و چند اقلام غذایی دیگر برای خانواده‌های بی بضاعت و محروم صفی آباد تهیه و سبد غذایی مذکور میان  شهروندان این مناطق توزیع شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار