مسؤول روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد از فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد با اولویت خطوط منتهی به حرم مطهر در روز عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس اتحادی افزود: برای خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران در ایام عاشورای حسینی 50 درصد ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد مقدس با اولویت خطوط منتهی به حرم مطهر به کار گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده زائران و عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد و لزوم فعالیت ناوگان حمل‌ونقل، سازمان اتوبوس‌رانی با فعال کردن 50 درصد ظرفیت خود و با اولویت خطوط منتهی به حرم مطهر به عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

مسؤول روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد ادامه داد: ساعات کاری اتوبوس‌رانی در این ایام 5:30 صبح تا 20:30 شب است و علاوه بر این خط 12 از روگذر شیرازی تا وکیل‌آباد هر شب در ایام محرم تا ساعت 5:30 صبح به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران و مجاوران حریم قدس رضوی است.

اتحادی افزود:خط ویژه 800 از مسیر پایانه امام رضا(ع) تا میدان بیت‌المقدس به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و عزاداران خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.