شورای شهر کرمان از مردم کرمان خواست سرشماری خود را در شهر کرمان ونه در زادگاههای خود، ثبت کنند.

کرمانیها سرشماری را درشهر کرمان ثبت کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان در نشست عمومی شورای شهر با بیان این‌که شهر کرمان در سرشماری نفوس و مسکن از سایر کلان‌شهرها عقب‌تر است، از مردم خواست هرچه سریع‌تر و در مدت باقی‌مانده به‌صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کنند.

حجت‌الاسلام محمد ربانی با اشاره به واقعه‌ی 24 مهر سالروز آتش‌سوزی مسجد جامع کرمان به دست عوامل رژیم منحوس پهلوی ؛ گفت: واقعه‌ی 24 مهر از افتخارات مردم کرمان و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اهمیت این واقعه آن‌قدر زیاد است که به شعار ملت ایران تبدیل شد؛ بنابراین، توقع این است مردم کرمان نیز همانند مردم قم و تبریز به مناسبت سال‌روز این واقعه، به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: با توجه به این‌که معظم‌له، کرمان را وطن دوم خود می‌دانند و هم‌چنین کرمان شهر شهید باهنر و سردار بزرگ مقاومت، حاج‌قاسم سلیمانی است؛ بنابراین، از رهبر معظم انقلاب درخواست داریم موافقت کنند تا مردم کرمان در سال‌روز واقعه‌ی 24 مهر، به حضور ایشان مشرف شوند.

علی‌اکبر مشرفی رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: خدماتی که بانک شهر تاکنون به کرمان ارایه می‌داد، زیر نظر مشهد انجام می‌شد، اما با همت شهردار کرمان، به‌زودی این بانک به‌صورت مستقل در شهر کرمان فعالیت خواهد کرد؛ ضمن این‌که شهردار کرمان رئیس هیأت‌مدیره‌ی این بانک در کرمان خواهد شد.


انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.