مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی از برگزاری همزمان دو دوره ی آموزشی این مجموعه برای نخستین باردرپاییز امسال خبر داد.

پاییز دو دوره آموزشی درباشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق حاتمی گفت: این دوره ها از اول آبان ماه امسال آغاز می شود. وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی دانشگاه ها و درخواست متقاضیان شاغل ، دو دوره کلاس درنوبت های صبح و بعد ازظهر برگزار می شود.

حاتمی اظهارداشت: همه علاقه مندان به رشته های خبرنگاری، گزارشگری، رادیو، تلویزیون، تدوین و گویندگی خبر امکان شرکت در این دوره ها را دارند.

وی گفت: شرایط سنی برای حضور دراین دوره ها 15 تا 30 سال است.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی با بیان اینکه حداقل تحصیلات برای شرکت در این فصل از دوره ها، سیکل است گفت: ثبت نام از 10مهرماه شروع شده و تا پایان مهر ماه ادامه دارد که با توجه به مصادف شدن با ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به تمدید ثبت نام از متقاضیان اقدام شده است.

حاتمی افزود: در رشته های خبرنگاری، گزارشگری و تدوین افراد با کسب حد نصاب نمره می توانند در دوره های کارورزی شرکت کنند و بر حسب قابلیت در این دوره ها ادامه همکاری صورت می گیرد.

وی در ادامه گفت: در بخش گویندگی هم پس از پایان دوره از افراد شاخص تست گرفته و نسبت به معرفی ان ها اقدام می شود .

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.