رئیس راهور آذربایجان غربی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی در راستای تسهیل در آمد و شد، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت ترافیکی اعمال می کند.

علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت:برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در روز تاسوعای حسینی و عاشورای حسینی محدودیت ترافیکی اعمال کرده ایم.

وی افزود:تمام پرسنل راهنمایی و رانندگی تلاش خواهند کرد هیچ گونه مشکلی برای هیئت های عزاداری و عزاداران پیش نیاید و  در این خصوص تلاش می‌شود مراسم‌ها به نحو مطلوب برگزار شود.

رئیس راهور آذربایجان غربی با اشاره به نقش مردم د تامین امنیت گفت: با توجه به تراکم ترافیکی و برگزاری مراسم‌ها در برخی نقاط شهر به طور مقطعی محدودیت ترافیکی در مسیر پنج‌راه به طرف میدان انقلاب، میدان امام حسین، کنارگذر خیابان عطایی به طرف امام، تقاطع مدنی به مطهری به طرف میدان ولایت، میدان طالقانی به طرف میدان ولایت، میدان دفاع مقدس به طرف ولایت، میدان صمدزاده به طرف آرامگاه محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

سعیدی افزود:  در تقاطع برق به استادان به طرف میدان انقلاب، سه راهی هلال به طرف میدان انقلاب، کوچه آگاهی و بسیج به طرف خیابان امام، ورودی‌های باغ رضوان به سمت داخل، میدان طالقانی به طرف خیابان وحدت، میدان دفاع مقدس به طرف خیابان امام شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.