شیراز؛

لزوم ساماندهی گلزار شهدای مرودشت

رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت بر لزوم تسریع در ساماندهی گلزار شهدای این شهر تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فریدون اتابکی رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت تکریم و تعظیم خانواده‌ ها و بازماندگان شهدای والامقام را لازم و ضروری دانست و تسریع در ساماندهی گلزارهای شهدا را مورد تأکید قرار داد و افزود: خانواده شهدا سرمایه ‌های معنوی و پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.
وی خدمت به خانواده ‌های معزز شهدا را یک افتخار و وظیفه دانست و ادامه داد: در سال‌ های گذشته ساماندهی گلزار شهدای مرودشت مسکوت مانده و هیچ اقدام و فعالیت عمرانی صورت نگرفته است، که اگر خانواده ‌های شهدا انتقاد و گلایه نمی ‌کنند ناشی از نجابت و ولایتمداری آنان است اما نباید در این مورد بی‌ تفاوت باشیم.
اتابکی خواستار انسجام و تصمیم جدی اعضای این شورا، مجموعه شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در اجرای مجدد عملیات ساماندهی گلزار و قبور مطهر شهدای شد و خاطرنشان کرد: تمام توان و انرژی و وقت خود را به میدان عمل می‌آوریم تا با تأمین اعتبار و همچنین با انتخاب پیمانکار خبره و نظارت دقیق و مهندسی اصولی کار ساماندهی قبور باقی‌ مانده را به اتمام رسانده و دین خود نسبت به شهدای گرانقدر و خانواده ‌های آنان را ادا کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مرودشت بیان کرد: 270 شهید گرانقدر در گلزار شهدای شهر مرودشت آرمیده‌اند که فضای 100 قبر مطهر و پاک این شهدا ساماندهی شده‌ و مابقی به علت کمبود اعتبار انجام‌ نشده است.
عبدالکریم خلیفه افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان آمادگی دارد به سهم خود بدین منظور تأمین اعتبار کند و انتظار داریم ادارات و نهادهای مرودشت به‌ ویژه شورای شهر و شهرداری به خاطر رضایتمندی خانواده‌های شهدا همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار