برگزیده شدن 14 طرح فناوری برای تجاری‌سازی محصولات

مسئول دبیرخانه طرح‌های نوآورانه معاونت علمی فناوری گفت: از میان 200 طرح متقاضی اخذ مجوز در جهت فناور شدن محصولات 14 طرح در کمیته فنی و علمی برای تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده شده‌اند.

فاطمه پاشایی مسئول دبیرخانه طرح‌های نوآورانه معاونت علمی فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارسال طرح‌های نوآورانه به این دبیرخانه اظهار داشت:‌ ستاد فناوری نانو در جهت تجاری سازی محصولات طرح‌های نوآورانه با همکاری معاونت علمی فناوری برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان نوپا انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: طرح‌های شرکت‌های فناور در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه این ستاد ارسال شده که پس از بررسی نهایی، طرح‌ها و انجام مصاحبات اولیه تصمیم گیری در زمینه تجاری سازی محصولات و حمایت از آنها انجام می‌شود.

مسئول دبیرخانه طرح‌های نوآورانه معاونت علمی فناوری عنوان کرد: طرح‌هایی که از قابلیت تجاری سازی و فناور شدن برخوردار بوده از حمایت‌های همه جانبه مالی و کاری برخوردار شده و در دریافت مجوز از سازمان‌های مختلف تحت نظارت کمک ما قرار می‌گیرد.

پاشایی اظهار داشت: صاحبان طرح‌های برگزیده از آموزش‌های کارآفرینی و تجاری سازی محصولات برخوردار می‌شوند تا با انواع روش‌های بازاریابی داخلی و بین المللی آشنایی کامل را پیدا کنند. 

مسئول دبیرخانه طرح‌های نوآورانه معاونت علمی فناوری تاکید کرد: این ستاد محدودیتی در ترویج طرح‌ها نداشته و ما از طرح‌های برگزیده حمایت همه جانبه مالی و کاری و آموزشی انجام می‌دهیم.

وی گفت:‌ تا به امروز بیش از 200 طرح به دبیرخانه ما ارسال شده که از این تعداد 14 طرح به مرحله پذیرش راه یافتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار