فرماندار تویسرکان از پرداخت 12 میلیارد تومان در قالب طرح تحول نظام سلامت در شهرستان تویسرکان خبر داد.

پرداخت 12 میلیارد تومان در قالب طرح تحول نظام سلامت در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: اقدامات بسیار مؤثری در این خصوص در شهرستان به عنوان اولویت برنامه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به توانمندی‌های شهرستان تویسرکان، تأکید کرد: در مسیر توسعه و پیشرفت تویسرکان، گام‌های بزرگی برداشته شده و زمینه شتاب‌ بیشتر این مهم فراهم شده است.

فرماندار تویسرکان گفت: بیش از 12 میلیارد تومان تا یک ماه پیش، از محل برنامه نظام سلامت به عنوان یکی از اقدامات قابل توجه دولت تدبیر و امید در تویسرکان پرداخت شده است.

وی به هزینه بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان تویسرکان در سال گذشته اشاره کرد و از ارتقای تخت‌های بیمارستان قائم(عج) این شهرستان از 129 به 150 تختخواب و بهره‌برداری آن در سال 96 خبر داد.

مومیوند با اشاره به آغاز تغییر الگوی کشت در شهرستان ادامه داد: 15 هکتار از اراضی تویسرکان به زیر کشت زعفران رفته که این میزان در حال افزایش است.

وی با اشاره به وجود دو شهرک صنعتی فرسفج و آریکان در تویسرکان، از افتتاح دو واحد داروسازی تدبیردارو و هگمتان‎دارو در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: با فعالیت این دو واحد تولید دارو، زمینه اشتغال برای 400 نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.