اگر قصد خرید موشواره رایانه دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما یک کاربر عادی رایانه هستید پیشنهاد میکنم هزینه زیادی به خرید موشواره  ندهید ، موشواره های معمولی در رنج قیمت ۲۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان می توان بهترین گزینه خرید برای شما است و اما برند موشواره مورد نظرتون هم بسیار مهم است ، در خرید موشواره های معمولی حتما به برندی که خرید می کنید بسیار توجه کنید.

در خرید موشواره های معمولی چگونه از بین هزاران برند و مدل انتخاب درستمان را داشته باشیم.

گام نخست: باید این رو در نظر داشته باشید که می خواهید از موشواره های بیسیم استفاده نمایید یا موشواره های سیمی هم نیاز شما را برطرف می نماید ، موشواره های بیسیم باعث می شود راحتی شما در استفاده از این ابزار کاربردی بسیار آسان تر شود و فضای بسیار اندکی از اطرافتان را برای خود می گیرد ، پس اگر شما هم از افرادی هستید که به منظم بودن اطرافشان اهمیت ویژه ای قائل هستند ، حتما نوع بیسیم موشواره ها را انتخاب نمایید ، موشواره های بیسیم هم در رنج قیمت ۴۰ الی ۷۰ هزار تومان قرار دارد .

گام دوم : دومین گام انتخاب دقت موشواره است ، دقت موشواره های با واحد dpi معین می شود ، پس سعی کنید حتما این موضوع را در نظر داشته باشید ، هر قدر حساسیت این عدد بزرگتر باشد حساسیت موشواره بیشتر می شود ، اگر انتخاب شما خرید موشواره بیسیم است در گام دیگر باید بردی که موشواره برای شما تامین می کند را در نظر داشته باشید ، این بردی هر قدر در اندازه دلخواه شما باشید بهتر است معمولا موشواره های بیسیم تا ۱۰ متر می توانند برد داشته باشند.

گام طلایی : آخرین گامی که در خرید موشواره باید شما در نظر بگیرید ، شکل و قیافه ظاهری آن و  در نهایت حالت آرگونومی آن است که در دست شما براحتی جای بگیرد و در هنگام استفاده از آن فشاری به دستتان وارد نشود این نکته را در نظر بگیرید که عدم راحتی با موشواره خریداری شده باعث زود خسته شدن شما خواهد شد .

یکی دیگر از مواردی که در خرید موشواره باید مورد توجه قرار دهید ، این است که موشواره دارای عملکرد های ثانویه مثل داشتن دکمه جلو و عقب ، داشتن دکمه تنظیم سرعت موشواره ، داشتن دکمه دابل کلیک در موشواره باشد.

وجود دکمه های کاربردی بر روی موشواره برای کسانی که استفاده زیادی از کامپیوتر دارند بسیار مهم است ، چرا که برای کسی که وبگردی کاراصلی اوست وجود دکمه عقب و جلو بسیار ضروری است ، دکمه افزایش سرعت حرکت و شتاب موشواره هم از دیگر مواردی است که شما را در رسیدن به مقصودتان کمک خواهد کرد.

موضوعی که در خرید موشواره های بیسیم اهمیت ویژه ای دارد تعویض باتری ها بصورت دوره است که برای کسانی که حوصله ارزش افزوده این موشواره ها را ندارند پیشنهاد میکنیم به سمت خرید اینگونه موشواره ها نروند .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار